Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min
dag varit intressant och rolig. Började 08.00 med att vara på Sportcity i
relax-avdelningen, vi som har IV-val "Stresshantering" fick massage.
Fyfarao vad skönt det var! Vi fick ge massage åt varandra, och det var skönt.

Sedan hade vi Pedagogiskt Ledarskap (Pedi Ledi som Marie säger), då
var Mai's värdmamma och berättade om Japan. Kan säga att de är helt
annorlunda än i Sverige! Här har vi 28 bokstäver att hålla reda på, i Japan
har de tre olika alfabet och 2 000 andra tecken/bokstäver.. Så de måste
hålla reda på flera tusentals bokstäver.. ;o Sedan måste de kunna vika
en trana i papper när de är sju år. Ja de har skitmycket krav på sig,
snacka om att bli stressade och allt!



Efter lunch hade vi Svenska B, och då gjorde vi prov om Renässansen.
Måste säga att det gick bättre än förväntat, jag skrev så pennan glödde! ;)
Här blir det ett MVG direkt, haha. Hoppas i alla fall på MVG..

Nu ska jag och älsklingen iväg till Gallerian för att handla krossade tomater,
vi ska äta köttfärssås och makaroner idag - yummie!
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0