Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt? Själv somnade jag efter
22-tiden, och vaknade vid 06-tiden.. Sitter just nu i skolan och har
Pedagogiskt Ledarskap. Ska alldeles strax gå till matsalen för att äta
makaronipudding.

Började dagen med Stresshantering, gjorde ett stresstest igen. Det visade
att jag skulle gå till läkaren/psykläkaren för att prata osv.. Läraren sa att det
kan vara en bra idé, eller så ändrar man skol-strukturen.. Alltså att man läser
kurserna lite saktare, så inte alla prov/läxor kommer på samma gång. Tror
det skulle vara en bra lösning faktiskt, det är ju många som gör på det sättet.

Nu sitter jag på min andra lektion - Pedagogiskt Ledarskap som sagt.
Har skrivit färdigt om Montessori, ska snart äta.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0