Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? :) Själv ska jag inte
klaga precis. Bara vädret som hade kunnat vara bättre.. Det var rätt blåsigt
och kallt idag.. ;/

På morgonen gick vi ut med barnen i skogen uppe vid idrottsplan. De fick
plocka en massa saker som de hittade i naturen; Kottar, barr, lingon, allt
vad de hittade. Allt de plockade ska vi använda till mitt arbete med dem.. :)
Sedan var det lunch direkt när vi kom till skolan. Bleeh för maten >.<
Efter lunch fortsatte vi arbeta med FN (deras tema), sedan fixade jag med
mitt arbete till dem.  Sista lektionen var idrott med 5-6:orna, och då fick
de träna till Fridrottstävlingarna..

Nu sitter jag här hemma, och ska precis gå och titta på skolfotona. De har
äntligen kommit! Usch, vad jag är nervös för att titta på dem.. Jag tycker
alltid de blir fula, usch... ;p Ne nu ska jag gå och kika på dem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0