Måndag / Första dagen på APU:n

Godmorgon på er allesammans! :) Ursäkta för den dåliga uppdateringen,
jag försökte faktiskt uppdatera flera gånger igår - men jag kom inte ens in
på Publishme.. ;/ Hoppas på bättre lycka idag!


(Min praktik-plats. Här har jag gått dagis och skola som liten.)

Nu sitter jag här hemma, fortfarande lite trött.. Kan säga att jag hellre sovit
tills jag vaknar, som älsklingen gör. Men nu är det inte så, jag ska vara redan
07.30 på skolan! ;o Jag kan säga att jag är nog den enda i klassen som
måste vara så tidigt på praktik-platsen, de andra börjar typ vid 9-tiden.. ;b
Det enda jag vet inför denna dag är att barnen ska ut i skogen nu på
morgonsidan. Sedan vet jag inget mer, får höra det när jag går till
personalrummet. Hoppas man slutar hyffsat tidigt, eftersom det är första dagen!

Nej, nu ska jag borsta tänderna. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: rosanne

nu får du allt ta och slå en pling när du har tid och leka med mig! (:

2008-10-13 @ 17:24:44
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0