Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Själv tycker jag att
helgen har gått alldeles för fort, men det gör den alltid.. Men jag har "helg"
ännu en hel vecka, för nu är det ju höstlov.  ;)



Igårkväll var vi på IKEA (se inlägget nedanför), måste säga att det gick
jättesnabbt. Ska man på IKEA så ska man dit på en Söndag, då är det
jättelite folk. Vi var inte ens 30 minuter på IKEA, så var vi ute igen med
en tv-bänk åt älsklingen. När vi kom hit till hans föräldrar började han
och Matte att montera ihop den, så nu står den här i rummet sktisnyggt! ;)
Sedan åkte vi in till Kalix, träffade Stoffe så pratade med honom vid
Gallerian ett tag. Handlade en chokladkaka, yummie! Under kvällen
tittade vi på 40 year old virgin, men jag somnade.. :)



Dagens planer?
Jag sitter faktiskt och är aktiv på Bilddagboken, wow! Har inte varit
inloggad sen i Mars tror jag.. Men nu sätter jag in bilder för varje
månad som gått, alltid blir det någon bild för varje månad. Dock
kommer detta ta ett tag till, men jag har all tid i världen - älsklingen
sover ändå.. :) *Jag skriver senare under dagen när jag är klar med
uppdateringen på bilddagboken*



Senare idag blir det att spela Tony Hawk  - Underground, jag tyckte
det var ett jätteroligt spel. Haha, men älsklingen är nog less det.. :D
Nej, nu ska jag fortsätta på bilddagboken!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;*<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0