Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig fredagkväll? ;b
Själv hade jag jätteroligt hela kvällen! Vi var först i Sangis hos älsklingens
systers man eftersom han fyllde år. Det blev att äta Tacos - yummie!



Åkte sedan hit till Seskis eftersom vi ska tillbringa helgen här. Var till min
kusinvitamin och hämtade Lucas för vi skulle visa bilen till mommo.
Han tyckte det vat skiitskojj att åka i bilen, det är väl bra det? ;) Hela kvällen
spenderades hos kusinvitamin. Tittade på Idol och lite sånt där..

Dagens planer då? Ska åka till Haparanda sedan vid 12-tiden tror jag.
Jag måste köpa Skip-Bo, det är så jäkla kul! Får väl gå in på Barnens Hus
och leta, för jag ska ha det! :) Resten av dagen blir det väl att plugga - tyvärr..
Lite pauser måste jag ju ha, så jag kan umgås med älsklingen. Annars
blir det ju ingen rolig dag. ;/

Nu ska jag läsa bloggar, sedan kanske äta frukost.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0