Köpcentret öppnar!

Hej på er allesammans! :) Nu har jag en glad nyhet att berätta för er!
Visserligen tror jag nästan alla som läser min blogg vet detta, men sen
finns de ju de i södra Sverige som inte har den blekaste aningen..


                       (Bild tagen från Kurien, läs artikeln här)

Det är nämligen så att idag öppnar ett jättestort köpcentrum i Torneå, Finland.
Torneå ligger alldeles vid gränsen till Haparanda (alltså 30 minuter ifrån
Kalix). Så nu kan man åka dit för att shoppa istället för att börja åka till
Luleå (1 timme ifrån Kalix)! Det känns jäkligt bra, och en massa bra affärer
finns där, ännu bättre! ;)

Alla de där vanliga klädes-butikerna som finns i Luleå kommer äntligen
till Haparanda/Torneå. Dock ska jag inte dit idag eftersom det lär vara
så fullsmockat så man inte kan handla.. Men vem vet, någon dag ska jag
väl dit - dock obestämt när.. :) Men jag har inte bråttom precis, byggnaden
står ju kvar där, så jag hinner senare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0