Idol

Godkväll på er allesammans! :) Nu sitter jag här, har precis kommit hem från
min kusinvitamin. Han blev också jätteglad över att jag klarade provet. Han
lovade även att hjälpa mig med Geometri (kapitel fyra som jag börjat på).
Det är en av de värsta delarna i matematik - geometri.. :( Jag har alltid varit
dålig på det, och kommer alltid vara dålig på det!



Förövrigt pratade vi om allt mellan himmel och jord. Imorgon ska jag kanske
20 meter upp i luften (om inte högre..), det känns ganska häftigt. Jag skriver
kanske, för vem vet? Jag svimmar säkert, så höjdrädd som jag är.. ;/
Men det vore häftigt, då lär man se hela Seskis. Ska även till kusinvitamin
imorgon under dagen, ska vara barnvakt en liten stund. Alltid roligt med söt-
nosarna! :)

Nej, nu ska jag se Idol 2008. Är inte så brydd nåmer om vilka som är
kvar.. Linda (den rödhåriga, med grym röst) åkte ut för ett tag sedan - det sög..
Hon var en av de bästa! Men men that's life..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0