Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en bra kväll, själv är jag social
på MSN. Det är evigheter sedan.. Är social med lite BF:are - alltid roligt.

Kvällen har jag spenderat framför datorn, har gjort lite grejer till 1-2:orna,
som jag ska ha som tema-arbete med dem. Svinkul! :) Har även läst litegrann
i boken Livstid, kanonbra! Funderar om man skulle sova snart.. Ska ju
upp imorgon, plus att jag ska vara hos tandläkaren 14.50! ;o Ni förstår
säkert att jag är nervös, sån tandläkarskräck som jag har.. Usch det är blä..
Vi får hoppas på det bästa imorgon! :)



Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kikar in då och då... :)

2008-10-16 @ 16:54:59
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: ewelina

godmorgon;)

2008-10-16 @ 17:55:46
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0