Full fart

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra söndag? Själv har min söndag gått
riktigt fort, vilket är ovanligt med söndagar.. ;b

Jag och älsklingen har haft fullt upp hela dagen kan man säga.. När vi hade
druckit te till frukost började vi spela X-box, Tony Hawk. Jag tyckte det var
jätteroligt att skejta och få en massa poäng - dock var jag inte i närheten
av vad älsklingen fick för poäng.. Jag fick kring 50 000 poäng, och älsklingen
fick över 100 000 poäng (på tio minuter!).. ;o



Sedan satte vi igång att möblera i älsklingens rum. Jag måste säga att
det blev jättetjusigt! :) Dum som jag är glömde jag fotografera före och
efter-bild, men det spelar ingen roll.. Huvudsaken att vi är nöjda och det
är vi! Om jag orkar så kan jag rita före och efter-bild i paint, så nu får veta
litegrann i alla fall..

Nej nu ska jag försöka rita i paint, önska mig lycka till! ;)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0