Frukost

Godmorgon på er allesammans! :) Vet ni vad jag kom på för en stund sedan?
Att man skulle ställa om klockan inatt, och det har inte jag gjort - så jag trodde
klockan redan var 12.. Men då läste jag i en blogg att hon ställt om klockan,
så då gjorde jag det också. Vilken tur att jag läste hennes blogg, annars hade
jag och älsklingen haft en timme före.. ;D



Nu ska jag försöka väcka älsklingen på ett snällt sätt, och sedan gå ner
för att äta frukost. Får väl se vad som finns att äta, förhoppningsvis något
gott! ;) Kanske blir värsta hotellfrukosten, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0