Fredag

Hej på er allesammans! :) Nu är det äntligen helg, och gissa om det är skönt!
Har ni haft en bra vecka på skolan/jobbet? :) Själv har första praktikveckan
passerat, och den har gått riktigt fort. Den har varit intensiv (alltid något
att göra), men den har även varit rolig.

Idag var det bara 1-2:an på skolan, för de äldre barnen var på teater. Så idag
har barnen fått ta det lugnt, de arbetade litegrann med temat FN och sedan
fick de se film. Jag och min handledare har däremot arbetat flitigt och effektivt
hela dagen! Vi har hängt upp en massa flaggor som barnen har gjort. Sedan
fixade vi även fredsduvorna som barnen gjorde i början av veckan.. :)
Slutade 12.30 idag - vilken lyx!



Har nyligen duschat här hemma, och nu sitter jag här. Ska alldeles strax
sätta igång och skriva lite kring praktiken - så jag inte måste göra allt sen..
Jag hoppas att jag får ihop några rader i alla fall, det skulle inte skada.

Nej, nu ska jag göra praktikuppgifter. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0