Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min gått
ganska fort ändå, det är alltid positivt! Det känns skönt med helg nu, och sedan
har jag fem veckor APU, det betyder alltså; Ingen skola! :D

På morgonen hade vi inriktningarna, och då fick vi våra uppgifter inför APU:n.
Satt sedan i cafeterian och spelade Skip-Bo som vanligt, var även in i en
datasal för att träna på Engelska provet. Nästa lektion var Engelska, och då
hade vi som sagt prov. Jag tror det gick hyffsat bra - borde få ett G i alla fall.
Efter lunch var det Matte B på schemat, och då fick jag tillbaka mitt prov.
Kan säga att det blev VG+, jippie! :) Jag trodde typ att jag skulle få IG... ;b



Nu sitter jag här hemma och har packat färdigt allting som jag ska ha till
Seskis. Vet ni hur mycket packning jag har med för 5 veckor? Jag har 4 väskor
fullproppade med kläder och hygienartiklar!
Packningen väger drygt 12 kg,
haha det är ju hemskt.. ;o Gissa om jag blev chockad när jag såg siffrorna
på vågen!

Jag ska åka vid 15-tiden till Seskis med min kusin, som vanligt. Älsklingen
åker hem till sina föräldrar i Bjumis, men först ska han till tandläkaren.
Hoppas på att det går bra där! Hemma på Seskis får vi se vad som händer
ikväll, jag har inte en aning. Ska ta det lugnt hela helgen, det behövs! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0