Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag börjat
sova bättre och bättre under nätterna, så min förkylning börjar bli bättre.
Igår var det en riktig TV-kväll, Andra Avenyn, Höök och Hell's Kitchen. ;)

Just nu sitter jag helt klarvaken och tittar på Oprah Winfrey, inte allt för
intressant.. Jag trodde det skulle vara repris av Våra bästa år klockan 09.50,
men inte det.. Nu har de bytt tid och reprisen är 07.00, vem f*n är vaken då?
Nu kommer jag aldrig orka se repriserna av Våra bästa år.. :(
Älsklingen ligger fortfarande och sover, ovanligt eller hur?


                                    (Bild från Kuriren)

Har inte direkt några planer för idag, men jag är grymt sugen på att åka
till det nya köpcentret i Torneå. Min favorit-affär Cubus har inte kommit dit,
och jag är grymt besviken! ;/ Jag tror ändå att jag väljer Luleå framför
Torneå, vem vill äta på Hesburger? Inte jag i alla fall.. +o(
Sorry Torneå, men jag väljer Luleå istället! ;)

Nu ska jag kika runt på lite bloggar innan jag uppdaterar bilddagboken.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0