Filmkväll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Fredags-kväll? Själv tycker
jag det är riktigt trevligt, nu känns det att det är Halloween. Det har varit
småbarn förbi och sagt "bus eller godis", då är det verkligen Halloween! ;D

Just nu sitter jag och älsklingen och tittar på olika filmer. Först tittade vi
på Idol, och jag fattar inte att Sepideh åkte ut. Jag menar Lars var ju
hemsk! ;o Att han alltid ska fjanta till sig, plus att han ändå inte vill vinna idol..
Jag tycker Lars skulle ha åkt ut, då hade jag blivit glad!
Kvällen fortsatte med att vi tittade på Red Eye klockan 21.30, kanonbra
film - verkligen värd att se! Den har precis slutat, och nu är det dags för
nästa film - Freddy Vs. Jason. Den har vi sett förut, men den är bra så
kan lätt se den igen! :) Efter det ska vi nog sova, känner att ögonlocken
börjar bli tunga.



Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte om det :) fast bikbok saknAS;DDD

2008-10-31 @ 23:21:08
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Anonym

lars äger ju ffs, han gör idol värt att titta på och han gör det han vill, inte vad juryn vill!!!!!

2008-11-01 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0