Dagens

DAGENS LÅT: Save Tonight
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, linne, kofta
DAGENS DUSCH: -
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS MAT: Tonfisksallad (idag igen..)
DAGENS HÄNDELSE: Projekt Hylla
DAGENS PLANER: Mysa framför skräck-filmer. ;)
DAGENS VILL HA: Mjölkchoklad
DAGENS SAKNAD: Kosmos
DAGENS DROG: Tony Hawk - Underground
DAGENS TRÅKIGASTE: Har inte haft tråkigt idag
DAGENS KÖP: Halstabletter
DAGENS GODIS: På morgonen den sista choklad-biten.. ;(
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS SJUKA: Förkyld..
DAGENS KOMPLIMANG: Att jag var duktig på Tony Hawk ;D
DAGENS SKRATT: Med älsklingen en massa
DAGENS BILRESA: Till och från Kalix ett X-antal gånger
DAGENS GRÅT: -
DAGENS DRYCK: Te, coca-cola
DAGENS LÄNGTAN: Se skräck-filmerna
DAGENS SPAN: Älsklingen? ;)
DAGENS KÄNDISSPAN:  -
DAGENS TELEFONSAMTAL: Mamma
DAGENS PERSONER: Älsklingen och hans föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nå jag vet ju helt klart att frukt är bättre än öl. Men nu de senaste månaderna så har de ju inte varit så mycket öldrickande, en gång i månaden som mest. Dessutom så är jag allergisk mot apelsiner och banan.. äpplen tycker jag inte så mycket om. Har också för mycket att göra om dagarna för att jag ska hinna tänka på att jag måste äta en frukt hit och dit.

2008-10-29 @ 00:31:03
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0