Bjumis

Hej på er allesammans! :) Har slutat skolan för över en timme sedan, riktigt
skönt med Torsdagar - att alltid sluta tidigt! När älsklingen hämtade mig åkte
vi direkt hit till Bjumis, vart jag sitter nu. Hans syster med familj var här, så klart
att jag också ville träffa dem. Nu har de dock åkt hem, men hann träffa dem
en liten stund.


                              (Bild tagen förra året i Bjumis)

Som sagt, sitter hos älsklingens föräldrar i Bjumis. Får se när det blir att
åka hem, är sugen att se Våra Bästa År och bara ta det lugnt.. :) Just nu öser
regnet ner här, inte allt för roligt! Men nu finns det inte mycket mer att skriva,
vi får höras senare idag. Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0