Wallander

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Söndag?
Själv kan jag inte klaga just nu.. Jättekallt ute och snöstorm,
men jag befinner mig inomhus i värmen tillsammans med älsklingen.

Jag och älsklingen har varit på Coop och handlat lite ingredienser
som saknas till köttfärssåsen vi ska göra imorgon. Sedan åkte vi
till hans föräldrar för att fika lussebullar som vi hade med. Men de
var inte hemma, de var i Vånafjärden. Till slut kom de hem, och då
fikade vi tillsammans med dem.



Nu sitter jag här i sängen, har precis sett Andra Avenyn.
Älsklinge fixar lite chips och vitlöks cremé fraiche. ;)
Ska ha det till Wallander - Luftslottet, en av de bästa Wallander-filmerna.
Dock är den sista Wallander filmen den bästa.. :>

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0