Är jag tönt eller cooling?

Hur töntig/cool är du?
Använd fetstil på dina svar.


[x] Har ett smeknamn (Miizing)
[x ] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft en vän
[x] Har gått på simskola
[x] Har bra ordning på mina grejer .
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[X] Har blivit sviken av någon
[x] Har dissat någon
[ ] Gillar att sporta
totalt: 10


Utseende:
[x] Jag har långt hår (hyffsat..)
[x] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Tycker att jag är ful
[ ] Är lång
[ ] Jag bär alltid mode
[x] Har blandad färg på ögonen (Grön/Blåa typ..)
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat hår just nu
[ ] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
totalt: 6


Förhållanden:
[x] varit kär
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] hånglat med någon av samma kön
[ ] hånglat med en främling
[ ] haft sex med en främling
[x] älskar eller saknar någon just nu
[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het

[ ] hånglat med en vän
[ ] hånglat med minst 5 pers på en kväll
[ ] varit otrogen
totalt: 5


Övrigt:
[x] Jag har mobil
[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[x] Kan sjunga när andra lyssnar (kan, men inte säkert att det låter bra!)
[ x] Gillar att kolla på TV

[ ] Tar droger
[x] Dansat på mitt rum
[x] Varit på begravning
[x] Hoppat från en brygga
[x] Döpt en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

totalt: 9


Dina poäng: 30

0 - 16 - du är tönt!
16 - 22 - du är normal!
22 - 34 - du är cool !
34 -38 - du är en idol för många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0