Utekväll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Fredagskväll? Jag själv
tycker min har varit helt kanon, inte en tråkig stund! :)



Efter middagen gick vi och duschade, hann även prata med mamma i
telefon. Sen åkte vi till Coop för att handla, och låg raggen ett par varv.
Åkte sedan till Näsbyn för att hämta Matte, en jäkligt rolig typ.. ;b
Körde runt san lite till, sedan hängde Stoffe med. Var även till Innanbäcken
och körde förbi Marie, hähä.  ;) Åkte runt stan en massa varv, hemköps-
parkeringen as usual också. Mötesplatsen nummer ett i Kalix, allt
händer där! ;) Var även till fältet och ishallen för att sladda.
Usch jag hatar verkligen det, grymt läskigt och ruggigt yr man blir.. ;o
Stoffe körde genom snön och allt, haha.. Gissa om vi skrattade xD



Nu har vi varit ute tre timmar och åkt runt, eller ja - stått still också.
Sitter just nu och tittar på IDOL, dock har jag missat typ alla.. Men
bara jag ser vem som åker ut så, det är viktigast! Nej, nu ska jag
äta chips med dip, yummie!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0