TV-tittande

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Tisdagskväll? Själv kan
jag inte klaga, tiden har börjat gå saktare nu - och det är bra. Då är
ju kvällen längre.. ;)

Efter middagen fick vi besök av älsklingens föräldrar, men de stannade
inte så värst länge. Sedan gick vi ner för att duscha, härligt! Så nu är
vi rena och fräscha efter allt lökande.. ;b Har precis tittat på ett avsnitt
av Unga Mödrar, kanonbra! Snart är det dags igen att bänka sig framför
tv:n, då är det S.O.S Familj och Andra Avenyn, ännu bättre! :)
Ååh vad jag älskar Andra Avenyn, det är så jäkla bra.



Nu ska jag göra en lista här på bloggen som jag hittat hos Millan.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0