Torsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv tycker
jag det har varit en riktigt härlig dag! Barnen har varit toppen, och det
känns verkligen jättetråkigt att lämna dem.. ;/


              (Inte Haparanda badhus, men man kan önska..)

Började som vanligt med planering 07.30, planerade lite inför badet.
När lektionerna började var det Matte (Torsdag = Mattedag), och barnen
arbetade riktigt flitigt! Vid 9-tiden kom den bokade bussen, och då bar
det av till Haparanda. Dock var det inte alls lika kul på badhuset.. ;p
Jag kan ju inte bada eftersom jag reagerar på klor, men jag trodde
i alla fall att jag kunde titta på. Men nej det gick inte heller! Det började
klia jättemycket på kroppen, och jag fick de förbannade utslagen igen! ;/
Min handledare berättade att det är likadant för hennes pojke, han kan
inte heller vistas där det är mycket klor. Det låter sjukt att jag fick utslag
genom luften, men så är det.. :/ När vi kom tillbaka från badhuset var
det lunch, blä. Sista lektionen var Matte, och de arbetade flitigt då också!
Sedan vart de kramkalas för hela klassen eftersom jag var sista dagen.
Måste säga att barnen är riktigt härliga, och jag kommer sakna dem! <3

Nu sitter jag här hemma som vanligt, ska alldeles strax mejla
till Monica. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0