Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv vet jag inte
riktigt vad jag ska säga. Dagen har varit bra, men väldigt intensiv..
Men jag har ju överlevt, det är ju det viktigaste! ;)



Började 07.30 med planering som alltid, satt även och skrattade en hel del.
Det är en bra start på dagen, då är man glad och positiv resten av dagen.
Första lektionen var Svenska om jag inte minns fel.. Passade på att ha
högläsning med 2:orna, de är jätteduktiga! Sedan satt de och läste tyst
för sig själv, då blir man stolt. Efter morgonrasten hade vi Matte, de flesta
arbetade hur bra som helst. Jätteduktiga ungar! Efter lunch hade de vi
SO, då skulle de skriva om hur Gud skapade jorden enligt bibeln. Även
den lektionen gick bra, efter många om och men. Sista lektionen för dagen
var Hemkunskap med 5:orna, då gjorde vi fruktsallad med vaniljvisp.
Yummie! Kan säga att det var superduper gott! :)



Nu sitter jag här hemma, var hos mommo en stund efter praktiken.
Ska äta om drygt en halvtimme, så hinner blogga och greja en stund.
Efter maten ska jag duscha, och sedan bänka mig i soffan. Ska faktiskt
läsa i Svart stig, den är så bra! Senare under kvällen blir det att se TV,
ska snart sätta in en tv-tablå för kvällen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0