Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga speciellt mycket, det har varit rätt lugn dag eftersom de äldre eleverna
har varit i Haparanda. Har ändå haft fullt upp med 1-2:orna, så voi voi.. ;b



Började morgonen som vanligt vid 07.30-tiden, lite planering inför dagen
och inför min egna lektion med barnen. Jag tycker det är jätteroligt att ha
lektioner ensam med barnen, de är jättelugna och fina då. Dagens lektion
med dem gick jättebra, de tyckte uppgiften var rolig att göra - och det är
alltid kul att höra! :) Sedan efter morgonrasten hade vi matte, alltid
lika bra och roligt enligt mig, haha. Till lunch var det Risgrynsgröt och jag
åt faktiskt, wow.. Efter lunch var det en lugn lektion, jag hade ensam lektion
med 2:orna igen, då skulle de ha högläsning åt mig. Ett besök i bokbussen
blev det även, alltid uppskattat. När eleverna hade gått hem fixade jag och
min handledare med lite papper. Vi gjorde i ordning läxa till barnen, och
rensade kring papper och så vidare. Fick sluta tidigare idag eftersom
lektionen med 5:orna blev inställd, kanon! ;)

Sitter just nu här hemma och försöker få motivation, idag igen..
Jag funderar på om jag orkar skriva min bokrecension på engelska,
eller om jag istället ska göra färdigt APU-uppgifterna. Just nu låter
inget av det lockande, men något ska jag göra.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0