Svart stig

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra eftermiddag denna Tisdag? Själv
kan jag inte klaga, det är en härlig dag. Det var intensivt på praktiken,
och då är det underbart att ta det lugnt hela kvällen hemma.  :)



Jag har precis duschat, och då finns det inget bättre än att lägga sig i
soffan och läsa. Vet inte riktigt varför, men jag läser alltid mycket bättre
och längre tid efter duschen. Jag får mer energi, jag orkar mer då!
Så nu ska jag lägga mig i soffan en stund, kanske en timme, och
försöka läsa några sidor i Svart stig. Drygt 200 (?) sidor kvar, sedan har
jag läst ut den boken också.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Sabine

åh det är så skönt att duscha :))

2008-11-18 @ 18:35:29
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Linda

Den där boken, är det något du rekomenderar?=)

2008-11-19 @ 12:05:35
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0