Snöstorm

Godmorgon på er allesammans! :) Vad har ni för väder hos er?
Här utanför fönstret yr snön förfullt.. Det är bara -1 grad ute, men
det är världens snöstorm typ.. ;o


                                              (Bild från Google)

Igårkväll/inatt har det snöat jättemycket, helt hemskt! Det är
alldeles tjockt med snö ute på gatorna, usch vad jobbigt.
Älsklingen sa att det var snö upp till portdörren, blä..
Det ser ut att vara skitmycket snö i alla fall, då är det jobbigt
att gå.. ;/ Nu kommer det säkert ta 40 minuter att gå, eftersom
det blåser så mycket och är djup snö.. Nå väl, jag ska börja gå
lite före 10-tiden, då hinner jag gott och väl till 10.40.  ;>

Idag måste jag verkligen ha kängorna och yllesockar, för om
jag skulle ha mina DC, då vore de blöta direkt jag kommer utanför
portdörren. Idag blir det att gå med kängorna i skolan, haha.
Nu ska jag fixa det sista innan jag beger mig ut i stormen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0