Slö dag

Hej på er allesammans! :) Nu sitter jag här hemma. Jag som trodde att vi
skulle ha skola till 15.30, men så fel jag hade. Inriktnings-läraren är sjuk,
så lektionen uteblev. Vi slutade 13.20 då, vilken lyx! ;)

Gick till skolan vid 09.30-tiden, fyfarao vad hemsk promenad. Snön
riktigt piskade i ansiktet, inte skönt kan jag säga.. När jag kom till
skolan såg jag ut som en snögubbe, haha. Jag var helt vit.. ;b
Började 10.20 med Pedagogiskt Ledarskap, fick ganska mycket information
om lite saker i December. Roliga saker kan jag säga! Sedan arbetade vi
med våra teorier, blev inte så värst mycket gjort eftersom vi hade kort lektion.
Men jag fick hjälp med det jag behövde, så nu är allt bra. Lång lunchrast
tills Svenskan började, vi satt i cafeterian och spelade kort. Alltid bra
tidsfördriv! Under Svenskan fick vi skriva mer om Upplysningstiden, tråkigt.
Började även se Gullivers resor, just nu om Lilleputt landet. Haha :D



Jag och Marie dejtade varandra idag igen på vår hemfärd, haha.
Tiden går mycket fortare då, och det behövs verkligen eftersom det
tar 30 minuter att promenera till skolan.. ;b Som tur var så snöade
det inte alls efter hela vägen, tur! Jag måste även berätta för er
att jag träffat min Stresshanterings lärare, haha. Jag såg henne på
långa vägar eftersom hon har en illgrön jacka! ;o

Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan får vi se.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0