Pedagogiskt Ledarskap

Godmorgon på er allesammans! :) Nu sitter jag i skolan och har lektion.
Pedagogiskt ledarskap, står det på schemat. Men för mig står det just
nu: Bloggning.. ;)

Vi har haft lite annorlunda dag idag. Malin är fortfarande sjuk, så vi
har haft Ullis hela morgonen. Berättat litegrann om APU:n, och sånt.
Sedan har vi tittat på BF-tröjor som vi vill beställa. Hittade en sjukt
snygg för 199 kronor, så jag har valt den. ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar, och sedan slutar vi nog tror jag.
Har NK senare, vid 13-tiden, fyfarao! ;o
Men just nu ska jag läsa litegrann på NSD.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0