Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte klaga precis, eftersom jag slutar 12.30 på Onsdagar..  :)



Började som vanligt vid 07.30-tiden med planering, och idag var min
handledare frisk igen! När lektionerna började klockan 08.00, var det
Engelska på schemat. Barnen fick titta på en engelsk film, och lära sig
lite olika djur samt färger. På Musiken var det Lucia-träning, ååh det är
så mysigt att sjunga alla Lucia-låtar! Efter morgonrasten var det
Svenska, då fick barnen börja med bokstaven I. Skrev upp lite ord
på I, innan de arbetade med ett häfte. Till lunch var det Korvstroganoff,
yummie! Under lunchen var jag och min handledare rastvakter,
det var kallt.. Sista lektionen var SO, då fick barnen se en film om hur
Gud skapade jorden, tråkigt..



Nu sitter jag och tittar på Våra bästa år samtidigt som jag dricker te.
Det behövdes efter min promenad hem, det var jättekallt.. ;/
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0