Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga precis, eller lite kanske.. Onsdagar brukar vara lugna och sköna
eftersom jag slutar 12.30. Men idag har den varit.. annorlunda? Jag fattar
inte vad det har varit med barnen, voi voi.

Började 07.30 med planering och lite sånt. När lektionerna började var det
Engelska, då fick de lära sig lite prepositioner. Sedan gick barnen iväg på
Musiken, men jag gick till Personalrummet eftersom min lärare skulle
komma och hälsa på. Både jag och min handledare berättade vad vi gör, hur
jag sköter mig, och så vidare. Måste säga att min lärare tyckte det lät riktigt
bra! Så jag fick riktigt bra beröm, alltid roligt att höra. På Svenskan fick de
börja med en ny bokstav - M. Då skrev vi upp en jäkla massa ord på M,
bland annat Mia. ;) Efter lunch hade barnen SO, och då fick de fortsätta
skriva om hur Gud skapade jorden enligt bibeln.



Kom hem 12.30, och sen dess har jag tittat på Våra bästa år samtidigt
som jag har druckit te. Nu sitter jag här och är rastlös, får se vad jag
hittar på. Känner för att räkna matte, men det går inte eftersom jag inte
förstår ett skvatt! ;/ Kanske läser lite bloggar, och bara tar det lugnt?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0