Myskväll

Godkväll på er allesammans! :)  Har ni en trevlig Söndagskväll?
Själv tycker jag kvällen är riktigt bra, förutom magont.. ;/

Jag och älsklingen åt ute-mat idag igen, haha. Igår var det älsklingens syster
som betalade maten, och idag betalade vi. Kände att vi ville ha en trevlig
första advent, så det blev middag från Trocadero. Jag åt tonfisksallad
och älsklingen åt pizza.  ;)



Gick sedan ner för att duscha, så har kommit upp för ett tag sedan.
Ska se Andra Avenyn om ett tag, klockan 20.00.. Ett litet tag kvar :)
Har sovmorgon imorgon, riktigt härligt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0