Mina babykläder som jag ska spara

Här kommer bilder på de babykläderna vi valt att spara till mitt barn.
Hoppas ni tycker något är fint i alla fall! :)
*Vissa kläder kan ha små fläckar, men de går bort i tvätten med galltvål*


         Velour tröjor och byxor, den rosa har jag fått av min bror.


                        Två fina klänningar som jag behåller


                        Moster har stickat en tröja och sockar


                         En stickad klänning, en stickad kofta


                                          Två stickade koftor


                                     En pyjamas och en body


                                                Två klänningar


                            Två likadana tröjor, ett par fina byxor


                      En stickad klänning, en stickad kofta


                           Stickad dress i olika rosa färger


                                                    En huvtröja


                                           En stickad dress


                                            En rosa klänning


                                         Mössa och vantar


Mina första skor, dessa par ska inte användas - bara titta på. ;)


                       Den bästa t-shirten måste man spara ;)


                           Den bästa t-shirten måste man spara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0