Miami Ink

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll? Själv kan jag inte klaga.
Känner ingen stress alls, och det är så jäkla skönt. Jag tror fasiken att jag
ska börja arbeta istället för att gå skola.. ;b  Nej jag ska gå ut gymnasiet,
sen ska jag vara arbetslös ett tag - så jag hinner coola ner mig litegrann,
och sen ska jag väl arbeta. Har lovat mig själv att vara arbetslös ett tag
efter gymnasiet, annars kommer jag verkligen gå i väggen ifall jag ska
börja arbeta direkt efter gymnasiet.. ;o


         (Snyggare tatuerare får man leta efter! Bild från Aftonbladet)

Denna kväll har spenderats mycket i soffan, först läste jag ut boken
Dear Nobody, den var förövrigt rätt bra - dock liite förvirrande.. Man visste
inte riktigt om det var killen eller tjejen som berättade. I alla fall, sen
har jag fortsatt sitta i soffan, då framför Miami Ink. Det är så jäkla bra!
Jag vill också ha en tatuering, men jag skulle aldrig våga - så nålrädd
som jag är! Men man kan ju drömma litegrann, i så fall skulle jag
ha ett kinatecken för mod eller envishet. Folk förstår nog vad jag menar.

Nu ska jag läsa ett dussin bloggar, och sedan får vi se.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja tänk på att ta det lugnt så du inte förstör dig själv! ett tips är att iaf inte börja jobba heltid på en gång =)



tävla gärna i min blogg!



kram

2008-11-03 @ 21:14:32
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0