Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni en bra Måndagsmorgon?
Själv vet jag inte riktigt vad jag tycker.. Jag är jättetrött, har knappt sovit
inatt. Både jag och älsklingen har haft svårt att sova, usch det är jobbigt.. ;/

Vaknade i alla fall 05.45 när älsklingen klev upp för att åka till jobbet.
När han hade åkt, då gick jag och la mig igen. Men inte somnade jag
för det, hur mycket jag än försökte.. Somnade sedan vid 07-tiden,
och klockan ringde 07.40.. :b Så jag sov inte allt för länge, trots min
långa sovmorgon.



Jag har hunnit med en hel del, har haft mycket att göra nu under
morgonen - det är tur, annars skulle jag ha långtråkigt. Har hunnit äta
frukost, läst alla tre FRIDA-tidningar som jag fått hit hem när jag
hade praktik och sedan fixade jag mig litegrann. Nyss har jag nästan
fått leka kontor, haha! Jag har skrivit ut en massa papper, allt det
jag skrivit under praktiken. Apu-dagbok (det man ska redovisa
muntligt), Apu-uppgifter, Svenska B-recensioner och Engelska B-
recension. Blev ett tiotal sidor sammanlagt.. ;p

Just nu sitter jag och tittar på Vakna med The Voice, Anna Bergendahl
är gäst där idag. Men nu ska jag vara ännu hurtigare, jag ska faktiskt
diska! Annars lär det vara ett diskberg efter middagen, när både
frukost, lunch och middagsdisken ligger där.. Så ska diska bort
vår morgon-disk.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0