Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Ursäkta den dåliga uppdateringen,
men jag har inte hunnit sitta alls vid datorn. Igår fick vi ju besök på
eftermiddagen/kvällen, och sedan åkte jag till Kalix med dem.
Tittade på Idol igår, och alla var jättebra! Första gången någonsin alla
är bra på samma tema, dock gillade jag inte Annas låtval så mycket.
Det var ingen rocklåt enligt mig! ;o Sedan somnade vi efter Singing Bee,
därför det inte blivit uppdatering på lääänge..





Nu är jag i alla fall vaken, superpigg efter 12-timmars sömn! :)
Älsklingen vart sugen på att åka till Luleå, och det är jag med.
Men vi tar den resan en annan helg, närmare jul, när man har mer pengar.
Så vi får se vad som händer under dagen, ingenting är planerat.
Jag vet i alla fall vad jag ska göra om en stund - spela Tony Hawk!
Får väl se ifall älsklingen vill spela med mig, vem som vinner. ;)
Annars har jag inga planer för dagen, kanske se någon film o sånt.
Är lite sugen på att åka till Chili, vill titta på nya kläder. Sedan måste
jag hem till lägenheten och hämta en ny svenska-bok att läsa.



Nu ska jag spela lite, tills älsklingen kliver upp.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0