Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott i natt? Säkerligen sover
många av er ännu, men inte jag. Somnade redan efter 23-tiden, och då kan
jag aldrig sova länge.. Vaknar oftast vid 9-10, som idag. Men det är ganska
skönt att vakna tidigt, då hinner man göra så pass mycket under dagen.

                                

Vad är dagens planer då? Jag har precis vaknat, så ska sitta här en
stund så jag vaknar till. När jag känner mig redo för dagen, då ska jag
göra frukost bestående av te och macka. Inatt blev jag grymt sugen på
te, haha fick världens längtan typ.. ;b  Under dagen blir det att åka ner
på stan en sväng tror jag. Ska in och titta på den nya leksaksaffären,
ifall det är öppet. Efter det vill jag kila in på Chili, det vill säga om klockan
är före 14.00, för de stänger då. Kanske tar en fika på Wayne's Coffee?
Älsklingen blev så sugen på det igår, så vi får se. Ska även lyxa till
det med att äta ute idag, dock vet jag inte var.. Blir det på 11:ans eller
på Trocadero? ;o Jag vill ha både och! Under kvällen blir det bio, mysigt.

               

Nu ska jag läsa bloggar och lite sånt. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0