Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en trevlig Halloween-kväll igår?
Själv kan jag säga att det verkligen var Halloween för vår del, vi såg en
läskiga filmer (Red Eye, Freddy Vs. Jason), och bäst utav allt; barnen som
var utklädda. Tänk att jag såg likadan ut för bara några år sedan, haha.

Denna dag får vi se om jag bloggar mycket, jag tror inte det blir lika
mycket som vanligt.. Idag fyller mamma år, så vi ska ha tacos-middag,
och sedan kommer alla gäster hit. Så bloggar nog inte lika mycket
idag, men ni får kika in så får vi ju se.. ;)

Snart ska jag i alla fall gå och duscha, så man är fräsch när alla gäster
kommer. Lovar att fota dagens outfit eftersom den kommer vara lite finare
än vardagligt. Kommer även att sminka mig (vilket jag inte gör allt för ofta).

Nej, nu ska jag gå och duscha. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0