Lista

10 av mina främsta intressen:
Vara med älsklingen,
Blogga,
Mysa,
Vara med vänner,
Shoppa,
Fotografera,
Photoshop,
Läsa,
Musik,
Prata.. xD

9 saker/personer som jag avskyr:
Mobbare,
Pedofiler,
Getingar,
Spindlar,
Ormar,
Snöstorm,
Tandläkare,
Läkare,
Sprutor/Nålar

8 saker/personer som jag uppskattar:
Älsklingen,
Mamma,
Vännerna,
Släkten,
Bloggen,
Mobilen,
Dator,
Choklad

7 saker som jag gjorde sommaren 2008:
Var med älsklingen,
Var med vänner,
Var på Lulekalaset,
Träffade min första idol - Nordman,
Var på älsklingens student,
Var på älsklingens brors bröllop,
Tittade på Fotboll

6 plagg som jag älskar:

Huvtröjor,
Linnen,
Tunikor,
Mjukisbyxor,
Jeans,
Shorts

5 av mina bästa minnen:
När jag flyttade till Kalix,
När jag och älsklingen förlovade oss,
När jag blev Gudmor till Wilma,
När Nicke och Anne-Maj gifte sig,
När jag åkte till Gran Canaria

4 saker jag ser fram emot:

Att flytta till större lägenhet (får se när det händer..)
Få barn (om några år!)
Pierca/Tatuera mig
Skaffa hund

3 pinsamma saker jag gjort:
Spytt offentligt på PDOL för ett x-antal år sedan,
Resten skrivs inte här..

2 lukter jag älskar:
Axe,
Vanilj

1 sak jag borde göra nu:
Laga hemmagjord pizza. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0