Lista

Ditt äldsta hångel? Älsklingen
Vad tycker du om kärlek? underbart
När kramade du någon sist? Typ igår?
Saknar du någon speciell person? Japp, älsklingen ;/ <3
Har du svårt för att bli kär? Jag är kär nu
När kysste/hånglade du med någon sist? I Söndags
Ångrar du det? Nej, absolut inte! :)
Är du singel? Nej, 100 %-igt förhållande.
När fick du senast en komplimang? Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej, det kommer aldrig hända.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
Japp, typ..
Hånglat med nån riktigt ful: Nej, älsklingen är snyggast! ;)
Hånglat med fler än 50 pers: Haha nej, i så fall vore det hemskt  O.o
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej, jag håller mig till en person.
Gjort något riktigt dumt? Kanske
Gjort något du verkligen ångrar? Nja
Varit nykter på nyårsafton? Jodå, men det var 2006..
Åkt ambulans? Nej, tur det! (Jag är livrädd!)
Gjort nåt olagligt? Japp
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Jag slåss aldrig ;>
Skämts över dina föräldrar? Haha, där svarar nog alla "Ja"..
Skämts över dig själv? Haha, samma som ovanför.. ;b
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag menar alltid det ;)
Tar du droger? Nej, usch!
Vilka kläder sover du i? Stora t-shirtar
Varit kär? Japp, jag är kär.  :) <3
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Säkert som barn.
Är du ensam nu? Ja, ensam på rummet.
Vill du gifta dig? Jodå, men inte riktigt ännu.
Vill du ha barn? Självklart! :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag själv? Förutom det - älsklingen.
Såg dig gråta? Älsklingen kanske?
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? Bläh >.<
Du gick på bio med?  Klassen tror jag, i våras.
Skällde på dig? Jag får aldrig skäll.. ;>

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej :)
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej (eller om det är Söndag, så jo)
Köpt någonting? Nej :)
Sjungit? Haha japp, senast för någon minut sedan.. xD
Saknat någon? Japp, älsklingen ;/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0