Jobbig dag

Godmorgon på er allesammans! :) Som ni vet är det världens snöstorm
där ute.. Men jag kommer ju vara i skolan hela dagen, så jag drabbas
inte mer än när jag ska gå till skolan.. ;b

Det är inte bara vädret som är jobbigt idag, utan även lektionerna!
Vi har visserligen bara tre idag, men det är inte de roliga lektionerna.. ;o
Men jag hoppas jag överlever dagen, och kommer hem välbehållen!

10.40 - 11.30, Svenska B
12.50 - 14.00, Naturkunskap A
(börjar med det idag)
14.30 - 15.30, Engelska B

Som ni ser, inte de roligaste ämnen - bara kärnämnen..
Men de är typ de viktigaste ämnena, så jag får göra det bästa.
Svenska är inget problem, det gillar jag massor! Det är värre
med Naturkunskap, det är det värsta ämnet någonsin..
I alla fall i högstadiet då det hette NO.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0