Jag är duktig

Godkväll på er allesammans! :) Som ni ser så är det drygt 1 timme sedan
jag bloggade. Det har hunnit hända mycket under den tiden faktiskt.. ;b



I förra inlägget skrev jag att det är ungefär 200 sidor kvar i Svart stig,
men jag hade jättefel där! Det var ungefär 100 sidor kvar i boken,
och det läste jag ju på bara några minuter. Haha okej, inte några få
minuter - men nu efter 1 timme har jag läst kring 100 sidor.  :)
Jag har faktiskt läst ut boken, och det känns grymt bra! Boken var lite
svår att förstå, jag fattar inte riktigt allt.. Vet tillexempel inte vem som
mördade allesammans här i slutet, det suger. Men annars var boken
riktigt bra! :)


                       Fortesa Hoti (Roxana), bild från SVT

Nu är det bara och vänta snällt tills klockan blir 20.30, då är Andra Avenyn.
Spännande avsnitt, eftersom det visade sig att David inte är pappa till
Silvia.. Kvällens avsnitt lär nog bli intressant, eller vad tror ni?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0