Höstlov-lista

Höstlovets roligaste minne?
Alla de stunder tillsammans med älsklingen :) <3

Höstlovets tråkigaste minne?
När älsklingen fixade med extraljusen en hel dag.. :/

Personer jag träffat under höstlovet?
Carola, Simon, Kangastie (såg han på gården), Marie (såg på stan), Stoffe,
Jocke, Matte, Mamma, Moster, Mommo, Nicke, Anne-Maj, Wilma, Lucas,
Sanne mfl.. ;)

Filmer jag sett under höstlovet?
När lammen tystnar, The Grudge, Red Eye, Fredag den 13:e, Freddy vs Jason,
Jackass 2, Gustaf 2, The village, mfl.

Böcker jag läst under höstlovet?
Dear Nobody

Onyttigheter jag ätit under höstlovet?
Choklad, chips, dipp, glass, skrovmål, pizza, lussekatter

Nyttigheter jag ätit under höstlovet?
Frukt, grönsaker, vad mer är nyttigt? xD

Saker jag köpt under höstlovet?
Skjorta/blus, choklad, halstabletter m.m.

Vilka städer/byar har jag besökt under höstlovet?
Kalix, Seskis, Haparanda, Torneå

Vad har jag pluggat under höstlovet?
Ingenting.. Skönt som attans! :)

Vad hade jag velat göra under höstlovet, som jag inte gjorde?
Shoppa i Luleå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå haha ska sova snart :DD där ?

2008-11-02 @ 22:07:00
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0