Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag varit igång hela dagen, gissa
om jag är slut..

Vaknade 10.30, och har sprungit runt på affärer i nästan 7 timmar..
Då förstår ni säkert att jag är helt slut, vill bara sova typ. ;b
Men det ska jag inte göra ännu, jag ska prata med älsklingen i telefon
först. Det är jätteviktigt att göra det varje kväll! :) <3



Imorgon blir det att kliva upp med tuppen, nästan i alla fall..
Ska vakna kring 9-tiden, och sedan har jag fullt upp hela dagen!
Jag ska packa, duscha, packa mera, se tv, äta frukost. Ja
en massa saker. Jag blir nästan stressad bara av att tänka på det. ;o
Haha nej, jag ska försöka att inte stressa allt för mycket -
det vore ingen bra start.

Nu ska jag ringa älsklingen och sedan sova, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0