Fullspäckad dag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har vi precis ätit en riktig Söndags-
frukost. Det blev smörgåsrån med vitlöks-cremé bonjour, och cappucino.
Yummie! :)



Nu har vi en fullspäckad dag framför oss, vi ska nämligen åka runt.
Nu först måste vi till Lucas och lämna min keyboard, plus lite annat.
Sedan ska vi åka till mammas nya lägenhet och gå igenom lite baby/barn-
kläder som jag har använt som liten, ska se ifall det finns något jag vill
spara till mina barn. Efter det kommer vi antagligen hem och duschar,
sedan äter vi middag och efter det åker nog älsklingen hem.. ;/

Men som sagt: Vår dag är fullbokad, så får se när jag bloggar nästa gång.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hejsan. Nu har jag blogg.se igen ;P

2008-11-16 @ 13:45:34
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0