Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Jag själv har sovit
som en prinsessa, har sovit hela natten. Vaknade första gången vid 10.30,
och då klev jag upp.. ;b



Har precis druckit upp mitt te och ätit mina mackor, så lite mätt blev jag.
Just nu är Jerry Springer, men det är snart slut.. Hann i alla fall se en stund.
Nu är det bara att vänta tills klockan blir 12.50, då är Våra Bästa År.
Det är ett måste att se, trots att det ibland kan vara tråkigt..
Före det måste jag hinna duscha, och kanske försöka mig på Projektmallen.
Varför ska den vara så svår och invecklad? ;o

Nu ska jag i alla fall läsa tidningen, och verkligen njuta av det lediga.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0