Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det äntligen Fredag, gissa om
jag har längtat! Det känns som att veckan har gått segt, det tog lääänge
innan det blev Fredag.. Men nu är det sista dagen skola under denna vecka,
skönt! :)

Älsklingen har åkt iväg till jobbet redan före 06.30, som vanligt. Jag har
precis fixat färdigt mig. Så nu har jag tid att sitta här en stund i alla fall.
Får väl se vad som händer idag när jag kommer hem från skolan..
Ska i alla fall städa - både dammsuga och skura, wow. Hur ska jag orka? ;b



I skolan har jag bara tre lektioner, men de är inga roliga! Inriktningarna
(då lär vi vara med Ullis, om Malin ännu är sjuk), Engelska B (redovisa APU),
Matte B.. Fyfarao, jag kommer somna.  O.o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0