Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv tycker jag
alltid att Fredagar går fort, alltid kort dag. Slutade 12.30 idag, kan inte klaga. ;)

Började 07.30 med planering och lite småprat, så som vanligt. 08.00 började
lektionerna, hade egen lektion med barnen - Svenska. De var jätteduktiga
med olika motsatser, I'm proude. På Elevens Val fanns jag på stationen
inomhus-spel, idag körde vi Twister och hänga gubbe. Till lunch var det
fiskpinnar, äntligen något gott! Sista lektionen var bild, då fick barnen
rita för fullt. Vi diggade även Vrålhål, den är så bra.. ;)



Nu sitter jag här hemma och tittar på Våra bästa år. Fattar nada av det
nu, för det är helt plötsligt jul och allt.. Ja ja, ska i alla fall se klart avsnittet.
Sedan får vi se vad som händer och fötter!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0