Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag på skolan/jobbet?
Själv tycker jag dagen har gått riktigt bra, den har varit kort eftersom
vi slutade efter 12 idag. Men hur som helst, den har varit bra!

Började 07.30 som vanligt, planering som alltid. Sedan började lektionerna,
då hade jag egen lektion med barnen - de fick göra lite korsord om djur.
Sedan hade de elevens val, och det var jätteroligt. Då är hela skolan
i blandade grupper, jag hade hand om de som valt inomhus-spel.
Vi spelade Twister, och det var riktigt roligt! :) Efter lunch fick barnen
göra farsdags-kort, alla gjorde jättefina kort.



Nu sitter jag hemma, tittar på Våra bästa år, yeah. Ska alldeles strax
hämta te, och sedan får vi se vad som händer. Ska bädda rent i sängen,
för vi får bedök senare under kvällen - mest troligt.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0