Födelsedagskalas

Godkväll på er allesammans! :) Nu har vi haft kalas för hela släkten, det är
jobbigt - men roligt.. Nu är det ett tag kvar till nästa person i släkten fyller år.



När alla hade kommit satt vi och fikade lite smått, innan vi åt Marängsviss.
Kan säga att det var yummie! :) Jag äter hellre marängsviss än tårta, hihi.
Efter fikat satt vi mest i köket och pratade, och busade med Wilma och Lucas.
När de hade åkt så ville älsklingen ut på byn, så vi åkte runt några varv.

Sitter just nu här hemma i vardagsrummet och ser Stjärnor på is.
Just nu är det Kicken från The Poodles som precis har åkt, han var
ganska bra ändå.. ;) Jag ska försöka ladda upp lite bilder i ett separat
inlägg ifall det går, annars kommer bilder senare.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Hanna

Marängswiss som är så gott.

2008-11-02 @ 07:51:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0