Flytt-hjälp

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra Lördag? Själv har min dag gått
riktigt fort, och mitt humör har varit både bra och dåligt.. ;b



Började vid 11-tiden och lyfta ut en massa påsar och kartonger ur förrådet.
Det blev mycket att slänga, så som gamla skor/kläder och en massa leksaker.
Ändå har jag sparat en massa saker som jag hade som liten, som mitt
barn kommer få. Har sparat min leksaks-spis, dockor, gosedjur och så vidare.
Kan säga att jag har grymt mycket gosedjur - en hel 25 liters säck är full +
en vanlig påse.. ;p Vi behövde bara åka två resor med släp, sen var allting
färdigt! Så vi var färdiga efter tre timmar, ungefär vid 16-tiden.. :)
Nu finns det bara lite kläder kvar här i förrådet, och det får Majsan komma
och titta på, ifall hon vill ha till barnen. Sedan ska även jag titta ifall det finns
något som jag vill spara till mina barn, det vore häftigt eftersom jag hade
de kläderna som liten. ;>



Har nyligen ätit middag, färsfylld paprika. Älsklingen är nu taxi åt min
kusin, men han borde snart komma hem. Sedan ska vi till Haparanda
om ett tag, får se vad vi gör där.. Har ändå inget bättre för oss, så ska
passa på att åka runt lite.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0